Jakub Lubelski Jakub Lubelski
3479
BLOG

Nie pytaj mnie dlaczego jestem z Nią

Jakub Lubelski Jakub Lubelski Kultura Obserwuj notkę 16

Są takie momenty, że nie potrafimy już sobie nawzajem odpowiedzieć na pytanie, o co nam w tej Polsce chodzi. I tak się będzie działo. I nie to jest problemem. Chciałbym, żeby wciąż jeszcze wielu Polaków mogło poczuć, naprawdę poczuć to, co opisał kiedyś w swej piosence Grzegorz Ciechowski. To jedna z piękniejszych piosenek o Polsce. Zamieńcie się w słuch i nie pytajcie.

Nie pytaj o Polskę
 
To nie karnawał
ale tańczyć chcę
i będę tańczył z nią po dzień

to nie zabawa
ale bawię się
bezsenne noce senne dnie

to nie kochanka
ale sypiam z nią
choć śmieją ze mnie się i drwią

taka zmęczona
i pijana wciąż
dlatego nie

NIE PYTAJ WIĘCEJ MNIE

nie pytaj mnie
dlaczego jestem z nią
nie pytaj mnie
dlaczego z inną nie
nie pytaj mnie
dlaczego myślę że...
że nie ma dla mnie innych miejsc

nie pytaj mnie
co ciągle widzę w niej
nie pytaj mnie dlaczego w innej nie
nie pytaj mnie
dlaczego ciągle chce
zasypiać w niej i budzić się

te brudne dworce
gdzie spotykam ja
te tłumy które cicho klną

ten pijak który mruczy coś przez sen
że PÓKI MY ŻYJEMY ona żyje też

NIE PYTAJ MNIE
NIE PYTAJ MNIE
C0 WIDZĘ W NIEJ

nie pytaj mnie
co ciągle widzę w niej
nie pytaj mnie dlaczego w innej nie
nie pytaj mnie
dlaczego ciągle chcę
zasypiać w niej i budzić się

nie pytaj mnie
dlaczego jestem z nią
nie pytaj mnie
dlaczego z inną nie
nie pytaj mnie
dlaczego myślę że...
że nie ma dla mnie innych miejsc

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura